avundsjuk

okejokejokeeeeej, jag erkänner. jag är faktiskt liiiiiiiiiiite avundsjuk på er som såg håkan hellström igår.
ångrar lite att inte jag också var där, carro erbjöd mig ju till och med en gratisbiljett!
men jag tacka nej. hehe, håkan är liksom inte min favorit riktigt...
klarar knappt av en hel låt med honom på spotify, haha.
men live kan jag tänka mig att han kan vara rätt bra, så det hade ju varit kul då kanskeee.
lite sent att komma på det nu bara, men hoppas ni som var där hade det kul iallafall :)

imorgon ska vi kanske fixa melissa horn biljetter till i sommar, verkligen nåt att se fram emot!
kärlekkärlekkärlek
förövrigt har jag världens resfeber inför spanien, 54 timmar kvar!!!
sitter just nu och typ skakar i hela kroppen, haha.

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0