back on track

hej på er!
har faktiskt varit skönt att inte bloggat på ett tag men jag måste faktiskt erkänna att jag även saknat det lite.
now i'm back on track again! får väl se hur länge ;)
jag menar, om det blir rena rama sommarvärmen ute igen vem vill sitta inne vid datorn och blogga då?
VEM sitter ens inne vid datorn och läser bloggar då??

aja, jag har iallafall haft kanonersdagar!
grillat hela helgen lång, umgåtts med mina vänner och träffat pappa och sthlms-släkten :)
vi satt i ungefär en timme och såg hur isen släppte på sjön, haha lättroade?
och så prata vi bröllop och tränade lite på cermonin. iiiiiiiiiiiiiiih va kul det ska bli!

/ F




kortspel på uteterassen :)


och såhär tycker min lillebror att vi ska stå under bröllopscermonin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0