Det blev en helt okej Måndag fastän det är jämn vecka!


Hemma efter en hektisk dag! Först redovisning på blockarbetet, gick bra tillslut! Det var ungefär vad min hjärna tänkte på heeela dagen i skolan. På engelskan fick jag veta att jag troligtvis kommer få VG i slutbetyg, och jag har absolut inga problem med det! Slutspurten kvar nu bara med nationella prov och grejer!
Efter skolan käkade jag med Fanny på tzatziki, mumsigt! Sedan bar det upp till Dansskolan för Audition! Det var jättekul tyckte jag, gick inte super men helt okej ändå, jag vet att jag kan bättre men idag orkade inte kroppen som den brukar så tyckte jag gjorde bra ifrån mig ändå, är nöjd med andra ord :) Får se nu då ifall jag får jobbet eller inte :) Vi var 8 st på auditon, och hård konkurrens var det :)
Men som sagt det var kul! och juste!! Jag kommer få ett litet dansjobb nu i April/Maj tillsammans med de andra som var där idag så jobblös kommer jag inte bli.
Nu har jag skrivit nog om dagen, jag lägger in en låt som vi alla kan slumra sött till! NATTINATTI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0