FAKT(a) - OM OSS - likheter

Visste ni att 90% av alla Fanny och Carro har pratat med har någon gång påpekat hur lika de är?
Jag tänkte ta och berätta för er vilka likheter de FAKTiskt har, hehe.

  • De är båda 160 neråt. hehe
  • Brunt hår
  • skostorlek 35 - 36 (3 av deras fötter är lika stora, Carros ena är 37a HAHA)
  • Samma bh-storlek (JAG VET !!!)
  • Båda har gått på gymnastik
  • och fotboll
  • Båda är tränare inom varsin sport
  • har vart fotbollsdomare
  • Om båda har på sig ett par 10cm klackskor blir de lika långa
  • Special K
  • MWOME.. tsss
  • Samma strumpstorlek
  • Har skilda föräldrar
  • Båda har facebook
  • Är båda 94or och fyller år på sommaren
  • Båda fyller 18 nästa år! (om de lever så länge)
  • Gått i Bjursåsskolan tillsammans 7-9 (fast inte samma klass dock, och jag fick inte gå med nån av dom..)
  • Båda har grisar (eller?)
  • Kollar på oth
  • Båda har en riktig bror (Fanny har hittat på några låtsas)
  • Lika dammsugare!
  • De har delad vårdnad om en tröja... tjejer alltså...
  • De har NÄSTAN lika mellan namn (Maria och Marina) fast jag vet inte vem som heter vad :P
  • Båda har en blogg
  • Båda hade 285 poäng i slutbetyg i 9an (PLUGGISAR!!!)
  • Jag skulle tippa på att båda sitter vid ett bord och lyssnar på Avril Lavigne just nu..
  • Båda är såklart dökära i mig.


Nu har jag inte tid att skriva mer, hockeyn kallar. Är de verkligen så lika egentligen?? Hmm..

HUJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0