grilligrill

vad var jag och carro ute på för äventyr igår undrar ni såklart?
jo det ska jag berätta för er!
vi tog bussen in till max med johan, marcus och christoffer.
(när man kallar dom för deras riktiga namn fattar man verkligen inte vilka man pratar om :D)
beställde en lyxshakeee och sen tog vi bussen hem direkt igen. haha, vilket äventyr va ;)
sen drog vi på lite pardey och sen hem till mig och sleepa :)

idag har jag gått runt här hemma i bara bikini. hej det är april!
nej men riktigt varmt idag ju, sjukt skönt :)
vi grilla här hemma och gjorde typ "friscoburgare".
ni vet världens goaste hamburgare? made by Max.
och ikväll ska jag nog hem till carro för hennes family ska grilla kyckling, haha mums :D



såhär snygg är jag idag!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0