håll benskydden på plats!


för er som spelar fotboll har jag här ett tips till er! haha kul för er andra ;)
låt mig presentera.... (trumvirvel!) benskydds... ööh, grejer :D
till för att hålla benskydden på plats. för avtagbara benskydd dårå,
som inte sitter ihop med fot-delen.
nackdelen med detta är väl att man då inte har nåt som skyddar fotknölarna.
kan ju bli lite jobbigt om man får sig en spark där ;)
jag blev tipsad om dessa av en mitt lag och tyckte det lät bra så jag köpte ett par.
sen när jag kom hem och testade blev jag lite skeptisk... skulle de verkligen hålla?
men provade igår på träningen och det funka faktiskt jättebra! superduper :)
jag köpte mina på Stadium för 60 kr!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0