hejdå sverige!

tjabba tjena hallååååå!
idag har mitt humör varitlite  tvärtom istället.
helt hyper fram till lunch, sen fick jag huvudvärk och blev på dåligt humör.
men nu äre bra igen :D humörsvängningar hejhej!

kramade om mina fina tjejer från klassen och fick lite på sommarlovs känsla.
ni vet när man går hela året och väntar på att det ska bli sommarlov och så vips är dagen här.
bara det att den här känslan slår den där sommarlovs känslan rätt stort...
alltså det är helt sjuukt vad kul detta ska bli!
är så fruktansvärt pirrig så jag tror jag spricker snart ^^
alltså vi har drömt om det här under alla år vi spelat, att få åka till Spanien på träningsläger.
och i natt åker vi!!!!!!!
alltså jag kan knappt fatta det själv..
så grymt härligt och underbart gäng vi är som åker också!

näe nu ska jag sluta tjata ;) haha
nu är nästan allt packat iallafall, ska väl laga lite mat snart och sen spendera några timmar i badrummet.
ladda upp med lite mini-spa!
blir nog en tidig kväll också eftersom vi åker halv fyra i natt.
har som sagt lite å pyssla med nu så det här blir nog det sista ni hör av mig, men på måndag är jag tillbaka!
under tiden får carro hålla er uppdaterade, blir galant det!
men jag lovar att jag ska ta massa underbara bilder med min nya kamera som ni såklart får se sen :)

åh, ni får ha det så himlahimla bra medans jag är borta!
för det kommer jag! ;)
hihi STOR kram till er alla!

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0