hide and seek @ plantagen

sjukttrött imorse så tog mig lite extra sovmorgon, vilket resulterade i bara två lektioner idag. :)
sen hade jag utvecklingssamtal som gick tipptopp. åh älskar min skola!
när vi var klara där drog jag och mamma och gjorde lite ärenden.
och gissa vem jag ser på Plantagen?!!!
jo, min gamla tyskalärare! ni från bjursskolan kanske kommer ihåg våran kära Stjärthaka? ;)
en väldigt omtyckt lärare som har anklagat mig för både fusk och skrikit över hela klassrummet att jag är tråkig med stort T :)
så vad tror ni jag gjorde. gick fram och hälsade?
njaa.. först fick jag lite panik och sprang till mamma haha sen gömde jag mig så hon inte skulle få syn på mig. haha herreguud.

imorn har vi volleybollturnering på min skola + att det även delas ut pris till bästa utklädda klass.
ni kan ju gissa vad vi ska klä ut oss till ;)



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0