hyyyyyper

helluuu :)
har inte suttit vid datorn förens nu, duktig tjej! :D
annars då? jo, jag är väldigt otroligt hyper dygnet runt nu för tiden.
rätt kul för jag börjar gå alla på nerverna. (hoppas jag trampar hårt, mohahahaa)
äh, skyller på resfeber! pirripiiiiirrr

hur har dagen annars sett ut då? för det vill ni jättegärna veta :D jaaaa!
från att ha varit en förjävla förmiddag då jag var arg på allt och alla,
så tittade solen fram och mitt humör vände och jag har sedan dess varit på toppenhumör :)

efter skolan mötte jag upp kajsa och carro och vi köpte melissa horn biljetter. underbaart!
hann jag även med lite shopping, en klänning och ett linne för endast 150 kr totalt!
sen mötte jag upp min låtsaspappa Jan och vi drog till onoff och jag köpte en ny digitalkamera :) CANON IXUS 115, blueeee
wiohoooo, blir alltid i världens lyckorus när jag köpt nåt. haha störd tjej HEEEEJ!
mycket trevligt iallafall att vi fick spendera lite tid tillsammans jag och jan :)

nä nu ska jag dra igång min chill-playlist och försöka tagga ner lite. kan behövas...
tänkte att jag skulle ta kort på min nya kamera, men det gick ju inte...
hahah, så här får ni en classic google bild istället :D fint hä!
hörs imorn sötnosar!

/ F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0