i'm alive!

då var man hemma igen dååå! och både jag och mamma lever :D
wihoooo. haha fast jag bjöd mamma på en hel del skratt.
kan ju inte vara proffs på en gång helleeer...
nej men det gick faktisk riktigt bra ändå, inte kört på flera månader
och det va typ första gången jag körde på riktiga bilvägar :)
lite småläskigt men grymt kul är det!

igår kväll kom carro hit efter att jag kommit hem :)
vi tog en sväng på cykeln, åt kladdkakaglass&hallon och så fick hon en present av mig :D
hoppas hon blev glaaa.

angående bilderna från spanien fundera jag på om jag ska dela upp det.
ett inlägg med bilder från onsdagen, ett annat med alla från torsdagen osv.
för visst vill ni se bilderna? :D
håll i så fall utkik här ikväll för då kanske den första bildbomben dyker upp!
ha det bra så länge :)


sneakelipeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0