konsuuuum

hejheeeej!
vilken tur att carro bloggat så mycket medans jag haft annat för mig :)
smidigt det dära att vara två stycken!
idag hade ju självaste konsum i bjurs premiäröppning efter all utbyggning å grejer.
så jag bestämde träff där (haha) med marcus, isak och jonthehee ;)
vi fick först GRATIS tårta och kaffe, saft till barnen! (mig och jonthe)
som vi satte oss i solen och mumsade på. sen gick vi in igen, jag bjöd grabbarna på glass
+ att när vi skulle gå ut fick vi en GRATIS piggelin.
WOHOOOOOO! gratis är gott.
när vi slutligen ätit upp all glass (dom hann äta 2 strutar medans jag åt 1.. man ska njuuuuta!)
så åkte vi upp för alla backar upp till jonthe och va där ett tag :)
sen har jag hunnit med och träna också, hejåhå!





men nej nu ska jag lägga mig och kika på lite gossip girl!
kommer upp ett litet tips här imorgon för er som gillar det jag gillar.
och vad gillar jag..? hmm nu blev ni nyfikna va!!
ni får helt enkelt kika in här imorgon. haha

XOXO
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0