lite extra till fanny här då va.

Kollar mailen hela tiden, tur att imorgon senast skulle de skicka ut svar. Jag vill veta vad jag ska göra i sommar så jag vet vad jag ska förbereda mig på. Kommer jag vara hemma kan det vara bra med en cykel! Annars kommer jag vara hemma typ 2 veckor eller nå sånt så då är det kanske ingen idé att köpa en i år. Haha slö. Ska jag köpa bikiiini? Ska jag skaffa mig en extra sportbh? Ska jag köpa mig en baddräkt? Springbyxor? P&L biljett? Ska jag få lov att lämna tillbaka Melissahorn biljetten? Ska jag boka klipptid? Ska jag färga håret? Ska jag köpa mig en hårborste? En häst? En u-båt? Isåfall, gul eller? Många planer här alltså.

Förresten. Fanny. - Snart, på lovet mååste vi åka till kupolen eller bara stan.... HAHA.
Eftersom du inte var inne på facebook som du alltid annars är skrev ja e här. PUSS love yaa.


trots min rädsla för hästar erkänner jag att de är vackra (på håll iallafall) Nära vågar jag inte gå, det ska va min utmaning! Klappa en polle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0