max

efter lunchen idag tog jag och snyggpetra en promenad till max :)
dom har ju nyss öppnat här i falun så det blev ett premiärbesök för min del.
ligger supernära våran skola och är verkligen så himla mycket bättre än donken!
så där fick ni alla lugnet-elever! ;)

jag och petrus köpte glass i stora lass och skrattade så folk måste ju undrat vad det
var för fel på oss. vet inte när jag skrattade så mycket sist! underbart :)
tror dock vi skippar den där lilla incidenten som inträffade inne på max,
eller vad säger du petra? ;)
haha ååh då höll vi verkligen på att dö av skratt!



nu sitter jag här hemma och har precis målat mina nya ringar med genomskinligt nagellack
för att färgen ska hålla bättre. tipstips! till er som inte redan visste om det.
vem vet, ni kanske bor i vansbro och dom som bor där är ju kända
för att vara lite annorlunda.. haha!



/ F


Kommentarer
Postat av: petraaa

hahhaa JA TACK det vore snällt om vi höll det iaf lite för oss själva.......... ;D HAHAHAH LOVE <3

2011-04-17 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0