misseee

Alltså jag är så lat och så trött och så ointressant för the moment. Måste hitta viljan (och en cykel), så det händer lite grejer här omkring mig. Jag känner mig som en zombie! Men det är väl bara att sikta framåt. Ta mig igenom morgondagen, vilket inte borde vara så motigt som jag känner att det är. När jag tänker efter kan det faktiskt bli en kul dag, liksom, först sovmorgon bussen går klockan 9. 10 ska vi kolla på teater av teater 3orna och 2orna (deras produktion Gökboet). Lunch, Balett, hem käka träna barn hem flytta till pappa, det enda är väl att jag är så slö. Sen är det Onsdag, då är det bjursdans! Sen är det Torsdag, dans x2 och slapp. Efter det är det redan Fredag och då vill jag ha vackert väder så man kan dra ihop ett gäng och grilla! Helg ja. Sen MÅNDAG = Audition. Tisdag, Onsdag, Torsdag och LEDIG FREDAG PÅSKLOV OCH TJOHO.

Musiken är det enda som talar till mig just nu.
Till alla er som missat denna vackra låt och musikvideo och till er som inte kan få nog av den.



Sov gott.
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0