perfect day with sucky weather.

Vilken tur att det är dåligt väder ute idag så jag fick lov att stanna inne :D
JAG HAR GJORT MATTESKITEN!!!! Jag fattar inte hur, men jag har tagit mig igenom allt och det känns så underbart. Igår skickade jag in ansökan till sommarjobbet ändå! Blir glad vilket som så ödet får nu bestämma vad jag ska göra i sommar. Audition om 2 veckor.
Jag ska läsa lite engelska eller spela lite piano nu i en stund sen kommer Fanny hit! Kanske blir något snyggt blogginlägg heheheh. 
Framåt kvällningen blir det  HÅKAN HELLSTRÖM med JOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag håller på och taggar som fäääään!!!

p.s. GRATTIS PÅ DIN DAG HÅKAN.



Håkan Hellström - här har du allting

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0