solaochbadaipiñacolladaellernåsånt

Inte mycket blev som planerat igår, men jag lever fortfarande så det gick väl bra ändå då antar jag. Idag har jag vart i Gopa och fått håret klippt av mamma, haha! Så de är väl lite ojämnt här och var men känns skönt ändå, orkar inte lägga pengar på en klippning just nu, men de här blir bra! Har faktiskt doppat huve i sjön å, kallt kan jag lova! Har käkat grillat, potatis och bea sås mumsii! + en grillad korv! hahaha. Jag ska nu hoppa in i duschen och åka till bjurs för att träffa jontHe! Längesen han hörde av sig här på bloggen, jag ska säga åt honom!! BRA HEJ.

P.S. jag har fått liiite färg på kroppenkroppen = toppentoppen!

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0