spanien bildbomb #1


Skavsta flygplats!


precis före vi går på flyget. jag va lite smånervös för senast jag flög var för 10 år sen
och det har jag ju inte så mycket minne av ;)
men det va sjukt kul! älskar när det suger i magen, typ som en berg-och-dal-bana :D


wihooo!


glad monika som längtat efter denna resa i 20 år!


mina fina älsklings-tvillingar på flygplanet!


framme!! och varmt va det.


lyckalyckalycka!


på med brillorna!


vi kom fram till hotellet och skyndade sen direkt ner till stranden som låg jätte nära vårat hotell :)
av med skorna och känna på det iskalla havet!


fötter


superfin strand! :)


hopp!


borgen vid havet :)


lunch-time! pasta carbonara för min del, mums.


lite stek vid poolen hann vi med denna dag också ;D


sen blev det middag på hotellet.


mysig kvällspromenad i den tropiska värmen :)


eine big pineappel fick avsluta denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0