gårdagen

Tjena readers! Jag hade en rolig kväll igår, hoppas ni hade desamma! Har tyvärr inga bilder men så är det. Direkt när vi kom in (eller ja upp för alla trappor) fick vi ta en lapp med uppdrag och nummer på, jag fick nummer 2 och mitt uppdrag var "Drabbas av oerhört dåligt minne. Presentera dig exempelvis för folk du redan hälsat på och ställ samma frågor flera gånger." Haha, så det var vad jag skulle göra under kvällen.. Nummer 2 var i vilket lag jag blev med i, det var 1 mot 2, doodlez mot girafferna! haha. En i laget fick gå upp kolla på en lapp där det stod en artist och sen sjunga en av dennes låtar så ska resten gissa artisten! haha, det var askul! När man väl står där uppe är det skit svårt att komma på en låt, haha jag fick shakira en gång, (hur lätt som helst) jag börjar vicka på höfterna och "eeehe hips dont lie hahahah" hahah herregu :) äe kul iallafall!


/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0