Bara en massa trams

Gjorde ett skönt skåpbyte idag och flyttade ner en trappa. Nu behöver jag bara gå upp för tre trappor, istället för fyra! Weey, dock får jag ju inte lika vältränad stjärt nu :(
Råkade även byta kod på mitt lås av misstag så det var hopplöst att öppna och jag fick knippsa av det... (KOM IHÅG TILL MIG SJÄLV: KÖP ETT NYTT LÅS!)
Efter skolan kände vi oss så intellektuella att vi tog en sväng till biblioteket och jag lånade en engelsk bok. Investerade även ett matteblock så nu kan jag köra så det ryyyker! Yeah.
Visste ni förresten att jag gillar matte(matik)? ;)
Nu ska jag kika på True Talent och sen bär det av till Stora Skedvi för att spela match!
Hemma ikväll nån gång :)
Kollade på detta youtube-klipp idag på engelskalektionen. Humor, haha!
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0