Det vankas bröllop!

Hej alla fina!
Är rätt superstressad for the moment men tänkte att jag kunde klämma in ett inlägg här ändå.
Imorgon är det bröllop!!!!!!!! Det är min pappa som ska gifta sig för er som inte visste det :)
Jag ska även sjunga under vigseln så det är lite pirrigt, men det blir nog bra :)
Allt ska bli så himla himla kul!
Kommer tyvärr inte hinna med att blogga något imorgon. Frissan klockan åtta på morgonen och sen kommer det nog vara full rulle :) Sent lär det nog också bli och jag ska upp tidigt tidigt på söndag morgon för mina små ska på fotbollscup. Men men!
Hoppas ni får en bra helg allihopa! :)
Pappa & Bella i väldigt fina grimaser, haha!
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0