det var en gång en liten fågel

Tror ni inte katthelvetet kom in med en fågel precis när jag skulle till å laga mat. Ringde mamma i ren panik och fråga vad jag skulle göra, haha. Stackarn levde ju också och låg där på golvet och flämtade medan katten kasta runt med den. Till slut fick jag iallafall tag på fågeln och bar ut den och sen tog jag krocketklubban och gjorde slut på det stackars livet. Fan nästan så jag börja gråta ju för jag var tvungen att göra det :( Men hur jävla äckligt var det inte när inälvorna spruta ut sen då?????
Jävla katten fick sig en rejäl utskällning iallafall! Men ojoj nu måste jag göra mat för snart ska vi som sagt ut och åka båååt :)
Stygg kisse!! Fast där var du liten och söt :)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0