duscha,äta,läsa,sova.

Hihi Glad tjej!
I huvudet snurrar datum runt runt. Tumbling 1 och Fristående 1 ska jag gå i höst! Skojskoj. (förväntar mig inte att ni alla ska fatta) En föreläsning som han som har Glada Hudik teatern håller i. Tävlingar och träningar på Lugnet. Juluppvisning och vanliga ordinary träningar. Det var gympan det.

Jag har anmält mig till StreetJazz nivå 3 så det ska jag syssla med imorgon efter skolan!! :) Hihihiiii. Sen får vi se hure blir med resten, ska dansa Street på Torsdag och Disco på Fredag. Efter det får vi se som sagt. Det var dans efter skolan det.

Skolan.. Jaa den är igång igen och det märks. Haha. Sitter inte så ofta vid datorn som ni märker och särskilt inte nu när en dator här hos mamma har kraschat.. Hemma runt 8 varje dag.. Men snart kommer jag nog in i vanliga vanor :)

HÖRSSS!!

snygg hahahaha

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0