Förlåt, men jag tänker inte säga förlåt.

Som ni kanske har märkt har jag blivit lite sämre på att blogga, vilket dels beror på att jag inte riktigt har något att blogga om, men också att jag inte längre känner samma press när det gäller att ständigt uppdatera bloggen för uppdaterandets skull och för att hålla kvar er läsare så att statistiken inte sjunker.
För om man tänker efter, några läsare mer eller mindre. Vad gör egentligen det?
Jag menar inte att jag inte uppskatter er, absolut inte! Jag blir så glad för varenda en som klickar sig in och ens tar sig tid att läsa vad vi skriver.
Men in the end, vad spelar det egentligen för roll? Kommer det här påverka mitt liv om 10 år? Tror inte det va. Så därför kommer jag inte längre blogga för att jag känner mig tvungen, utan jag bloggar när jag känner för det. För jag tycker ju självklart att det är roligt! Annars skulle jag aldrig göra det. Ni får däremot väldigt gärna komma med tips på vad ni vill se mer av här. :)
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0