klantcarro

Den där duktiga tjejen har lyckats gjort illa foten. Inget allvarligt men inte är det skönt heller. Ungefär som den absolut lättaste stukning skulle jag kunna tänka mig. Och hur gick det till då? Jo hon klev av bussen -HAHA.

Idag har varit en riktig rolig dag! Vi har haft rundtur med 1orna, fikat tillsammans, gjort massa roliga lekar och plågat dom. Hihih. Efter lunch spelade vi brännboll och hade dragkamp tillsammans med alla esteter. Sen åkte jag direkt till gympasalen och tränade mina små minisar som inte är så små längre kanske.. Idag var de flesta sega pga skola osv. Men snart är allt i sin ordning igen!! :)


Nu ska jag jobba lite innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag spendera förmiddagen på lugnet med psykologi A.. Läskigt :) kommer aldrig hitta haha. Sen ska vi ha en superduper rolig presentation i cafeterian!! Weiii!!

natti..

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0