Mina sista timmar.

Min sista dag som 16 år har jag sett en otroligt bra film och kollat på kanonniceiga Pretty Little Liars, Ätit både lasagne och popcorn, samtidigt som underbart regn har öst ner utanför fönstret. Ja, jag tycker om regn, nej jag älskar regn. Oftast. Haha.
Det där städade rummet som jag pratade om förut, deeeeee blir nog inte så städat som jag hade tänkt mig. Har försökt att städa men det ser bara värre ut! Fast jag tycker att det äger! Hittade galet mycket grejer som jag har lagt i en låda och gjort till en box of memories. Saker som fick mig att fälla en tår eller två. 
Nu ska jag fortsätta att städa, och eventuellt byta proffebild på facebook, eftersom jag råkade säga det till Jonathan Fakt. Hehe. 
HEJDÅÅ!!

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0