ont som inte gör ont

Det är förmiddag och jag har väldigt ont i nacken, träningsvärk alltså, haha. För ungefär vid denna tid igår satt de minsta barnen och åt glass medans vi ledare visade upp våra konster på tumbling och trampett, själv hoppade jag volt och sträckt på trampett och kom faktiskt runt i en handvolt frivolt, en rondat flickis salto och frivolt rondat flickis!! Haha Vi värmde ju knappt upp eller ladda på nåt sätt men runt kom vi alla! Helt sjukt. Hoppas det blir ett ledarlag nu då..!! Fast ännu mer hoppas jag att min handled ska bli normal igen, kan inte ens stå på händer för att den gör ont. Undrar hur det kommer gå på dansen i skolan liksom.. Nervös tjej så att säga.

Nu iallafall blire frukost, sen lite solning tror jag att jag hinner med, snyggt väder ute!! Efter det kommer Marcus Hagberg med körkortet och bilen och kör mig och Fanny till staaaaaaaan så vi kan hänga lite! Hihi. Det kommer äga!

Grattis säger vi idag till Saga Holmqvist!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0