Weekend

Hej!
Nu är det en halvt död tjej som äntligen är hemma efter bröllop all day igår, fyra timmars sömn i natt och sen har jag varit på fotbollscup med mina små hela dagen fram tills nu. Barnen både vann och förlorade men var hur som helst superduktiga och kämpade på.
Stolt tränare!
Ångående gårdagens bröllop. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt..
Det var så fantastiskt underbart! Ingenting gick fel och allt var bara så himla bra.
Tårar strömmade, vi skrattade så vi fick ont i magen, åt gudomlig mat, sjöng och spelade musik och dansade in på småtimmarna. Så mycket kärlek! We are one big family. <3
Mitt och Fredriks uppträdande under vigseln gick också bra. Trots att jag var så toknervös att jag skakade i hela kroppen och darrade på rösten. But I made it! Och jag är så glad över det, att jag vågade. Sen var det nästan skitsamma hur det lät.
Publiken grät iallafall, bra eller dåligt? Haha. Fick även höra massor av fina ord efteråt som gjorde mig så glad.
Räkna med en fet bildbomb senare!
(tyvärr får ni ingen snygg sån här cam-bild för mitt jäkla minne på datorn är fullt)
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0