me + you

Nu har pojkarna och Carro farit hemåt på sina mopeder :)
Vi tog först en sväng till Korsvägen, åt pizza/pommes och köpte Ben&Jerry's :D
Sen åkte vi hem till mig och käkade glass medan vi snabbkollade på Justin filmen (hihih, dräggeldrääääggel) och såg 7de Harry Potter :)
Så nu äre bara sista filmen kvar som väntar på bioduken! Spännandeeee!!

Men före allt detta så var jag och Carro iväg och badade en sväng :)
Bilder får ni visst vänta med till imorgon för mamma har min dator och den här vägrar sammarbeta med mig och dessutom vill se på Trassel nu!
4e gången gillt ;) Somnar ju hela tiden, hehe.


Ni får en gammal snygg bild så länge :D Fanny typ 14 år? haha
Pusspåer!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0