rogåkning på olika vis :)

Halloj :)
Varit en toppendag! Började med att åka vattenskidor. isak började och åkta galant :) Sen blev det Millans tur och hon kom upp på första försöket och ramla inte en enda gång och satte därmed en stor press på mig och Caroline.
Sen blev det min tur... Och ja det gick väl inte riktigt lika bra, hehe. Blev arg men vägra ge upp, envis som jag är.. Men till slut kom jag upp :D (efter ex antal försök, tänker inte roa er med att berätta hur många)
Sen fick vi för oss att vi skulle simma från delfinbryggan ut till Killingen, dvs drygt en kilometer!!!!!! Och jag va skiträdd hela tiden att det skulle komma en orm, men vi fixa det! :D Grymt hörrni! Sen åkte vi lite ring också :)
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0