cäru goes bloging

Cykel, spel och hårsnoddar. Presentkort, hårnålar och mobiler. Underbar mat, tårta och härligt sällskap, det är vad jag fick på min födelsedag :) Det känns som jag sa till Arvid asballt att vara 17 nu!
Haha. Håller på just nu att kolla danser och planera hösten. Eftersom vi nu kommer dansa 5 gånger i veckan i skolan så tänker jag gå max en dans på fritiden. Jazz låter mest lovande men det är på Tisdagar så det funkar inte, så ska prova på Disco den här terminen tänkte jag! och såklart på Dansa i Falun så är det på Söndagar när jag också tränar barn. Funkar inte.. Så ska prova på RG's vilket då kommer bli Fredagseftermiddagar, lagom tid så man hinner hem och göra skojiga saker på kvällen om man så vill! Får se när det närmar sig lite mera!

och som Fanny skrev tidigare är det Emilias födelsedag idag och Jag hoppas hon får en superduperunderbar dag!! Puss på dig sötan!



/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0