War!

Hej på er!
Förlåt att jag inte hört av mig på länge men jag har inte riktigt orkat. Har dock saknat bloggandet lite..
Idag har jag spelat den värsta matchen i mitt liv, ungefär iallafall :)
Det var som krig på plan och jag vet inte hur många gånger jag flög eller skrek på motståndarna för det ena och det andra. Dock måste jag erkänna att jag var väl inte så snäll heller.. hehe. Blir ju så jäkla förbannad! Haha. Matchen slutade iallafall med 2-2.
Ett resultat som jag faktiskt är nöjd med! För oj vad vi kämpade i andra tjejer, så jävla bra!
Men vet ni vad! Nu måste jag hoppa in i duschen. Skola imorgon, har inte insett det än bara.. Dryyyygt. Men ska såklart bli kul att träffa alla igen! :)
Att vi inte börjar förens klockan ett sitter rätt fint också ;)
Va tiden går fort! För ett år sedan var vi på läger och hade precis lärt känna varandra :)
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0