Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv

Känns som att mitt liv just nu går ut på att skriva listor och planera allt jag ska göra. Känns inte riktigt som jag hinner med att leva livet..
Rätt skönt iallafall att jag redan gått på helg och är "ledig" enda till tisdag :) Dock betyder ju inte det alltid att man inte har något att göra. En lång lista på plugg och annat som ska fixas väntar! Carro var visst också ledig imorgon så det blir nog en sväng till kuppan :) Har inte träffat den bruden på typ två veckor :( Så det blir skoj!

Min bror fyllde som sagt år igår så vi bakade lite smått och gott och firade honom :)
Flaskan på bilden fick han i dop-present tillsammans med en lapp där det stod att han inte fick öppna flaskan förens han fyllde 20. Sagt och gjort! Dock var inte vinet speciellt jättegott..



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0