lusselellelusselelle

Ligger här hemma och snorar ner katten, som är galen och hade ner klockan i golvet precis..
Jag provade att gå till skolan imorse men det var så drygt så jag åkte hem efter en lektion.
Imorgon är jag så gott som tvingad att gå till skolan dock..
Får väl vara där och smitta ner alla kamrater.. hehe.
Just nu har jag sett på julkalendern och ätit lite mat och precis börjat skriva på religionsuppgiften.
Har snart fått till en sida.. Kanske??? Hehe....... Men bättre än ingenting.
Tror jag har hittat kläder till alla uppvisningar som kommer nu :)
Juluppvisning med gymnastiken på Torsdag!
Nä jag gillar inte det här med skolarbete..
Jag kommer säkert bli lärare när jag blir stor så jag får hämnas på eleverna!!!!! Kul.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0