Sagor för världens barn.

Juluppvisningen blev en succe!!

Läs om det här!!:
http://www.dt.se/nyheter/falun/1.4205434-gymnastikuppvisning-for-varldens-barn


Mina barn blev med på 2 av bilderna, hihi, när de är lille skutt och när de dansar som madicken! De var alla så otroligt duktiga! Jag är så stolt över våran insats. Vi är som en stor gympafamilj. Så mycket energi man har lagt ned, nu när juluppvisningen är gjord känner man verkligen att det var värt det.
Vi samlade in pengar till världens barn och 4089 kronor fick vi ihop i lilla Bjursås! Det var en underbar kväll och jag vill bara säga STORT TACK! Till föräldrar, gymnaster, ledare och publiken.
Kanske kommer upp några klipp på vad vi gjorde snart! ?
Själv hann jag med att vara Bamse, Harry Potter, Star Wars och smurf ;) Det blev en hektisk kväll i omklädningsrummet men det gick så bra så :D

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0