the daily life with a lot of text in it.

Idag har jag haft en värdelös dag i skolan :)
Kommer dit 8.40, har ingen lärare..
Så eget arbete fram tills klockan 20 i 1 när vi har 50 minuters matte..
Då vi fick tillbaka provet och skulle prata lite med läraren om hur det går i kursen osv, sen slutade vi ;)
Såklart så är jag som vanligt precis på gränsen mellan VG och MVG.
Det har jag varit ända sen 8an när vi fick våra första betyg i matte, otroligt jobbigt är det!
Alltid ska jag behöva få känna oron över vilket betyg jag får i slutbetyg och antagligen kommer det hänga på nationella.. Hmmmmmmmm :(
Men är ändå glad :D haha.
Får tacka min vän till snille Erik för hjälpen :D
Han ska nog få en potatis som tack.

Nu ska jag borsta tänderna och plugga på latinska muskler..
Önska mig lycka till x100000 because I need it!!!!

Imorgon har vi lucia i skolan! Lite knasigt men så är det! :)
Det ska bli så mysigt så! Dock missar vi baletten för det :/

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0