Update by F

Jag vet, det suger att jag inte bloggat på hur länge som helst. Mycket som händer just nu. Kan ju sammanfatta lite vad jag gjort den senaste tiden!
Massa shopping blev det på kupolen med Carro, har "återupptagit" kontakten med mina favorittvillingar, en underbar nattpromenad med en annan kär vän, har hållt i mitt livs första idrottslektion (men förmodligen inte den sista!), haft uppladdning inför att se Breaking Dawn, barnvakteri, provat på Body Jam på Må Bättre, skrattiga skol-IF möten, en mysig fika med vänner, intressanta och hurroligasomhelst-lektioner i skolan, idolfinal-mys och så allt det där vanliga. Träningar och plugg :)
Sen går jag också igenom en väldigt jobbig grej just nu som tar mycket energi.

Vi får väl se när ni hör av mig igen. Ha det så bra så länge! :)


Älskar det underbara vinter-vädret vi fått här i Dalarna! Snööööö <3

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0