jag säger hej (hej) vilken underbar dag det é!



Hallååå! :)
Åh vilken bra dag det här har varit. Inte gjort nånting speciellt egentligen men är bara på så himla bra humör :)
Drog in till stan (falun alltså för er som undrar) på förmiddan, hihi det rimma.
Provade ett par jeans på barnavdelningen, bara för att se om jag kom i dom och för att dom var ruskigt billiga. (fan man borde börja handla kläder på barnavdelningen alltså!)
Förväntade mig att jag skulle få stå och hoppa, vrida, slita osv. i provhytten för att få på mig dom men det gick lätt som en plätt. Byxorna var till och med för stora! Haha herregud Fanny..
Blev några köp också, storhandling på Willys (tycker faktiskt sånt är kul! :D) och så övningskörde jag hem från staden.
Lagade mat och bjöd hit mormor på middag sen på kvällen. Så himla mysigt att laga mat tillsammans! Hade nyss lite photoshoot med syster, bilder dyker väl upp sen då kanskee.
Men nu verkar det som att det är kvällspromenad på g!
Hörs sen sötnosar.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0