jag vill säga att jag älskar dig men det är för tidigt än

Åh, konserten var magisk!
Publiken stod och kastade pengar i vattnet framför scenen i hopp om att en i bandet skulle bada, Melissa stod och grät och jag kan ju säga att mina ögon inte heller var torra.
Så vackert, så vackert, så vackert.
Kan även inflika att Mads Langer (han med låten Riding Elevators ni kanske vet) var förband. Lustig kille med en otrolig röst!

Men nu ska vi kika på den andra Harry Potter filmen. ÅH VAD JAG ÄR TAGGAD!!!!! hihi
Har massa bilder från konserten men vi får se när dom kommer upp.
Imorgon drar vi nämligen till Rättvik för sol, bad och mys :)
Puss och godnatt på er!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0