Namnförslag?

Hilda är en man. En pojk. En grabb. Hon har penis.
Vad ska man kalla denne katt då????

Har även jag shoppat idag. Bilder kommer väl snart! Antar jag, heheh. Jag har varit ute och kutat! Härligt. Ingen uthållig kondition här inte. Jag förstår inte hur men jag har ont i min handled igen? Jag tog i en "stång" när jag skulle av bussen sen ba BOM ONT ONT ONT fattar inteinteinte. dryyyyyyyygt. Nåt är ju som det inte ska vara. Så konstigt, på bra länge har jag inte haft ont någonstans men nu kommer allt på rad om och om igen?

Johan pilla in en tia i naveln jag måste hjälpa honom få ut den..
Hörs!!

/ C


Kommentarer
Postat av: Hermaniqra

Hi, nice site! Keep up the good work!

2012-07-13 @ 08:53:09
URL: http://hermaniqra.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0