never say never


Allvarligt talat. Alla ni som ogillar Justin Bieber borde faktiskt se filmen om honom! Jag tror nämligen att ni skulle få en helt annan bild av honom om ni gjorde det.
För jag (precis som många andra) hade förutfattade meningar om den här killen. Vem är han liksom? Någon liten, ful, töntig kille som sjunger som en tjej?
Ungefär så tänkte jag och fick en liten smått chock när en kompis exalterad berättade att hon hade fått hem Justin Bieber-filmen och undrade om vi inte kunde se den. Jag var jätteskeptisk men min syster sa att jag var tvungen att se den och att jag skulle bli besatt av honom om jag såg filmen. Och ja, hon hade väl rätt kan man säga.. Inte besatt kanske men shit vad den här killen är grym! Han kan både sjunga, dansa, är helt obegripligt bra på trummor (och andra instrument för den delen också) och så är han grymt jävla snygg!! Haha, iaf med keps på :)
Så jag blir så himla arg när jag ser människor förnedra honom, för dom flesta som gör det vet förmodligen inte speciellt mycket om honom. Därför tycker jag att alla borde se den här filmen. Ge honom en chans! :)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0