stockholmia

Jag hade jätte roligt i Stockholm. Vi handlade först dansskor till mig, sen gick vi till IN & FINN, haha min favorit affär!! Vi hitta lite smått och gott där :) Sen var det att försöka ta sig ut till Gröna Lund. Alla bussar var fulla och likaså spårvagnarna, men vi kom fram tillslut och där var vi resten av dagen. Fick med bror min i massa karuseller också hehe!! Träffa Fanny och Mickis, äääääta massa mat, åka runt runt och upp & ner. Inte kan jag påstå att vi var själva där heller nej. Men men, de gick bra ändåå!! Lite bilder ska vi väl bjuda på någon gång i framtiden, hihi.


Vad duktig jag är på att skriva och formulera. Haha, orkar inte anstränga mig :D Ursäkta.

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0