Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer


Läste ut den här boken igår på tåget hem och den har verkligen inspirerat mig otroligt mycket!
Isabella Löwengrip berättar utifrån sina egna erfarenheter om krav och komplex, sexuella övergrepp, ätstörningar, kärlek och vänner, föräldrar och plugg och hur du blir superwoman i ditt eget liv.
Boken berör verkligen och ger en mängd med olika tips på hur du kan hantera olika situationer för att försöka stärka din egen självkänsla och bli tryggare i dig själv.
Den riktar sig mest mot unga tjejer, men jag tror att om killar skulle läsa den så skulle dom nog förstå mycket bättre hur många av oss tjejer fungerar.
Jag känner nämligen ofta igen mig själv i det hon skriver och det tror jag även många andra tjejer också gör. Så jag rekommenderar verkligen denna bok varmt till alla!
Ut i solstolen och läs med er!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0