el stockholmo

Ja herregud vad jag och Carro pressar oss själva. Inte bra!
Men nu gick solen i moln så jag tänkte att jag kunde passa på att blogga lite. Kanske kan berätta lite om vad jag gjorde i Stockholm..

Vi var ju som sagt till stan då i torsdags. I fyra jäkla timmar gick vi runt och kollade i massor av affärer, men det var skitsvårt att hitta fina klänningar som gick i just den där latte-färgen. Så vi köpte inget men tänkte att nu visste vi iallafall lite vad som finns osv.
Kvällen bestod sen av grillat, jordgubbar med vaniljglass, mys med några av Emmas (min typ bonussyster) kompisar på Annas balkong, Big Brother och film. Kalas!

På fredagen sen var det dags för mig att åka hem. När dom hade vinkat av mig vid tåget så begav sig dom ut på stan för att kika efter kläder även denna dag. Och dom hittade klänningar! Dessa fina klänningar här på bilden.
Det fick bli i olika färger eftersom det var så svårt att hitta som det var tänkt.
Jag ska ha den till vänster och vi får väl hoppas att den sitter bra på mig nu då! Tycker iallafall klänningarna ser jättefina ut så det blir nog braa :)



/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0