en nyvaken sjuttonåring


Godmorgon på er!
Ja men då var man 17 då, bara ett år kvar med andra ord ;)
Rätt värdelöst att fylla 17 egentligen, men att fylla år är ju alltid kul :D
Eftersom mamma jobbar och inte ville väcka mig klockan sex imorse blev jag inte väckt till vacker sång, frukost på sängen och paket :( Men en bukett fina blommor och ett litet paket låg bredvid mig när jag vaknade :)

Idag är första dagen på väldigt länge då jag har absolut ingenting inplanerat. Det kommer lite släkt och sånt ikväll men annars ska jag bara njuta av min dag :)
Med tanke på att vädret inte är så jättevackert kanske jag blir inne och bloggar en massa också, vad sägs om det? :D Puss och kram på er!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0