:)

Oj vilken fullspäckad dag detta blev!
Först var vi som sagt till Leksand och smaka tårta. Bestämde oss för en asgooood med chokladbotten, chokladmousse och hallon. MUMS!
Sen drog jag till frissan, blev ompysslad och gick sen därifrån med en ny, fräsch sommarlook. Ni får bilder sen :)
Blev en spontansväng till lager också :) Ett par nya kompis-skor och så en basic tröja för 15,70:-. NICE! Och såklart asgoo pastasallad och snickerskaka <3
Sen blev det bråttom iväg på match! 5-2, vinst till oss. Fiiiint! :) Men nu är det speluppehåll fram till augusti :(
Men ojoj nu måste jag faktiskt in i duschen och hinna borsta tänderna tusen gånger före jag ska gå och lägga mig också. Ska till tandläkarn imorn! Nattiiii! :)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0