trassel trasslar

Tiden gick fort och det var riktigt skönt att få ta i lite :) Det här blir min träningsvecka kan man säga. Haha, gympa och hurtis idag, gympa och dans imorgon och onsdag :) Skojiskoj!!
Fast nu såg jag ett mail om att det inte blir någon nivå 3, vilket då betyder att om jag vill vara med nivå 2 så får jag lov att åka med en buss direkt från Bjurs till stan och typ kuta till dansen, för bussen är inne 16.55, dansen börjar 17.00, det tar 10 minuter att gå från hållplatsen. Hem går ingen buss utan jag måste fixa skjuts, och eftersom det inte går någon buss till bjurs på morgon måste jag åka moppe.. Alltså måste jag åka till Bjurs för att hämta moppen och åka hem SEN är jag hemma och svultit ihjäl.. DRYYYYYYYYGT! + att jag måste tanka också, nä nu!!

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0