latmask-carro

Jag älskar regniga dagar! Särskilt nu när jag har jobb hemma så jag kan sitta hemma, kolla på tv och jobba på samma gång, haha! Jag har ganska nyss kollat på So you think you can dance, och vad jag älskar programmet. Mer än halva jobbet är gjort och vad glad jag är :) Ska nog jobba lite mera och kolla på ännu en film nu innan jag ska sova.. Men vilken??? Hmm.. Återstår att se :) Kanske ett till avsnitt av vampire diaries.. Hehe..

och VET NI VAD? Jag har tillochmed tränat lite för mig själv här hemma idag också, trångt var det och det kändes ganska dumt men det kändes också bra! Bara för att det är sommarlov betyder det inte att jag får lägga av med allt tränande, då blir ju allt slit i onödan. Lär passa på att ta mig upp på berget på Måndagar och hurta! Men glömmer alltid bort det!!

Imorgon blire tandis för mig, så det är bäst att borsta tänderna typ 10 gånger också innan jag lägger mig. Hoppas att busskortet funkar fortfarande, annars får jag köpe mig ett. Kanske tar mig en sväng till Sågmyra och shoppar loss eller kanske går jag ner på stan och have a good time. Spännande ska det bli!!



Natti

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0