16e om den 15e

Ja, Melissa Horn. Hon är speciell och underbar må jag säga! Jag längtar också precis som Fanny, wiiiie!!

Igår var jag hos tandläkarn, gick ner på stan, shoppade lite :) en foundation och ett läppstift, haha och byxor :) Såna som gick sönder förut om ni kommer ihåg ;) Sen blev jag pissblöt för det öste ner med regn ute! Det var ju trevligt! Jag satte mig på en buss mot Sågmyra och bestämde mig för att sitta kvar på den ända tills det tog stopp. Då gick jag in på lager och åt först den gudomliga pastasalladen, gick sen upp i butiken å köpte mig en svart långklänning. Kikade igenom Scorett, men nee. När man ändå är där så lär man ju också ta Bubbleroom i samma vända, jag trodde inte jag skulle köpa mig något, men så provade jag ett par shorts och dom fick visst följa med hem då.. Nu har jag köpförbud i några veckor, hehe. Men det ska nog gå bra. Det enda just nu som jag verkligen känner att jag vill ha är en cykel och eftersom jag jobbar för fullt nu för att tjäna ihop pengar till den ska nog det räcka, + att jag ska försöka få min gamla cykel såld, då kanske jag får lite för den :-)

När jag var klar där nere gick jag och hälsa på mormor och morfar, sen kom mamma och hämta hem mig, till tacos och massor av jobb!! Nu är det inte långt kvar heller! Kanske hinner klart idag tillochmed :)


Haha, det var den bästa bilden jag fick på klänningen...??
och som ni ser måste jag måla naglarna, och det är vad jag ska göra precis nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0