dreaming is believing

Här sitter jag framför datorn. Klockan börjar närma sig ett och jag borde väl egentligen sova.
Men jag har verkligen ingen lust! Nästan så jag skulle gå ut och ta en promenad i den underbara sommarkvälls-värmen. Vilket är enligt mig något av det bästa med sommaren.
Det är ju så otroligt skönt ute på kvällarna! Bara få andas in den friska luften och rensa tankarna för en stund. Skulle behövas, fast lite sent att pallra sig ut nu kanske..

Magen är hungrig också, kanske borde äta något. En varm, skön dusch skulle va riktigt skönt annars! Eller krypa ner i sängen nöta massa gossip girl avsnitt, eller läsa en bok.
Känner mig så tom på nåt vis. Lika bra jag går och lägger mig.
Ska upp imorgon och kika på Haraldsbo-cabarén. :)
Hoppas ni andra redan sover gott i era sängar och drömmer ljuvliga drömmar.
Drömmar som kanske någon gång kommer bli din verklighet. Godnatt från mig!


En underbar kvällspromenad med underbara tjejer i underbara Spanien.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0