fina brudar

Nu är jag hemma och ledsen för att jag missade 9ornas cabaré. Ville så gärna se den och mina dansare som var med innan! Hoppas det gick bra för er, om ni läser bloggen vill säga, annars njeee.. HAHA. Jag är skittrött och det är bra för imorgon ska jag vara I SKOLAN klockan 07.45 cirkus.. Vilket betyder att 06.50 åker bussen härifrån! Jag har nog aldrig åkt buss så tidigt förut! Det ska bli spännande det.
Tränat till cabarén har vi nu gjort, och inte gick det helt felfritt heller, men skitsamma det är imorgon det egentligen gäller!! Bara att ta nya tag :) ALLTSÅ CABAREE I HARALDSBOSKOLANS AULA KLOCKAN 8.40 ELLER 10.00
tror jag iallafall. Haha, HARE NICE SÅ SES VI!
Blir fika med klassen efter verkar det som och eventuellt lite "brännboll" till kvällen =)


Vackra ES1DN ♥

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0